Pomoc dla rozpoczynających działalność w przygotowaniu odpowiednich dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia działalności gospodarczych.
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- Bieżące komputerowe ewidencjonowanie operacji gospodarczych
- wszystkie wymagane przepisami ewidencje podatkowe
- przygotowywanie deklaracji podatku dochodowego i podatku VAT
Prowadzenie ewidencji ryczałtowej
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku dochodowego
- przygotowywanie niezbędnych deklaracji rozliczeniowych dla potrzeb podatku dochodowego, podatku VAT
Obsługa kadrowo – płacowa
- przygotowywanie umów o pracę, świadectwa pracy, zgłoszeń oraz wyrejestrowań ZUS
- prowadzenie akt osobowych
- sporządzanie list płac i deklaracji ZUS, kartotek wynagrodzeń pracowniczych oraz raportów RMUA
- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od pracowników oraz sporządzanie na koniec roku PIT-11, PIT-40
- monitorowanie ilości urlopu przysługującego pracownikom, zdolności do pracy oraz terminów kolejnych badań lekarskich, szkoleń BHP
Prowadzenie ksiąg handlowych
- opracowanie Polityki rachunkowości i planu kont
- komputerowe prowadzenie ksiąg rachunkowych
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- przygotowywanie rozliczeń w podatku dochodowym i VAT
- przygotowywanie innych deklaracji (np. PCC)
- sporządzanie sprawozdań finansowych
- reprezentowanie firm przed Urzędem Skarbowym
PONADTO:
W każdej chwili możesz sprawdzić stan swoich zobowiązań wobec urzędu skarbowego i ZUS logując się do STREFY KLIENTA
System powiadamiania o zbliżających się terminach:
- dostarczania dokumentów,
- płatności składek ZUS,
- płatności podatku.
Dostępne kanały powiadamiania:
- sms, email, komunikatory (skype, GG)